Vanaf 10 april stapt onze afdeling functioneel beheer over op de tickettool. Via deze tickettool kunt u als functioneel beheer klant uw vragen eenvoudig online aan ons stellen. U ziet in één oogopslag welke functioneel beheerder het ticket heeft opgepakt en welke vragen wij u nog ter verduidelijking willen stellen. Ook voegt u gemakkelijk zelf relevante informatie toe in het bestaande ticket. Hiermee willen we efficiënter gaan werken.

Hoe werkt het?

Via de nieuwe portal van de tickettool logt u in. Iedere bestaande klant van functioneel beheer heeft een inlog gekregen om tickets in te sturen. Mocht er na het insturen van een ticket nog extra informatie nodig zijn, zoals een printscreen, foutcode of test bij een andere gebruiker, dan wordt het verzoek hierom via het ticket in een reactie toegevoegd. Zodra het ticket is opgepakt door functioneel beheer, is precies zichtbaar bij wie het ticket in behandeling is. De functioneel beheerder kan via het ticket extra vragen stellen of een uitleg geven over de oplossing. Vervolgens wordt het ticket afgerond. U kunt alle ondernomen stappen dus eenvoudig volgen via de tickettool.

SalureConnect, Vervangingstool, Qlik Sense of business intelligence klant?

De afdeling business intelligence heeft een eigen tickettool en zal daar voorlopig mee blijven werken. Bent u business intelligence klant bij Salure? Dan verandert er voor u dus niets. U kunt uw tickets insturen zoals u gewend bent. Gebruikt u zowel functioneel beheer als de bovenstaande diensten, dan gebruikt u op dit moment twee tickettools. Let op dat u uw vraag via de goede tickettool instuurt. We werken eraan om ook dit efficiënter te laten verlopen.

Dit wil ik ook!

Bent u nog geen functioneel beheer klant bij Salure? Neem dan contact met ons op via info@beta.salure.nl of 0182 – 543 643.
Wij geven u vrijblijvend informatie over onze mogelijkheden.

Ga naar de Tickettool